Gedankensplitter
Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not tried it.
Donald Knuth
KMM: Shared logic , native UIs
Kotlin Multiplatform Mobile: shared Logic, different UIs This is the result of a little experiment with Kotlin Multiplatform Mobile. Two apps with native UIs in Jetpack
Snake Prototype: Fluid movement
Fluid movement for the Snake Did some refactoring of my Snake game prototype, focusing on improving the movement to make it softer and more fluid. Next
Basic Snake Demo
Snake – Demo Managed to integrate a game controller with my iPad to develop a prototype of the classic game “Snake.” Currently, the snake is in
Progress Spinner Demo
Demo Progress – Spinner Prototyping was man denn mit SwiftUI und dort zur Verfügung stehenden primitiven Grafikfunktionen so alles machen kann. Ich hatte die Idee einen
“Receipts” – UI – Prototyping
Prototyping über die mögliche Farbwahl und das Layout des UIs für die Untersektion “Stammdaten”. Interessant in diesem Zusammenhang ist diese Website hier welche verschiedene Farbkombinationen anbietet
Compose Multiplatform mit Kotlin
Compose Multiplatform mit Kotlin Erster kleiner Prototyp mit Compose Multiplatform mit Kotlin. Die Codebasis der App für iOS und Android ist die selbe. Es wird ein